if I had the stars from the darkest night And the diamonds from the deepest ocean, I'd forsake them all for your sweet kiss, For that's all I'm wishin' to be ownin'.

Inte riktigt den fredagen jag hade tänkt mig.. Åkte till jobbet men fick först världens huvudvärk o sen helt plötsligt spykänsla så fick åka hem o har fortfarande lite spykänsla kvar men mår iaf lite bättre. Varför ska jag alltid bli sjuk när jag ska träffa nån jag saknat så enormt, saknar min berta som jag skulle lekt med ikväll <3

Har legat hela dagen i sängen o sovit o sovit o kollat film o sovit men ändå är jag fortfarande trött :O
Ska iaf ta mig till jobbet imorrn, jobbar öppning, på kvällen kommer min älskling o även annette o tommy hit :) Vi ska fira mig sisådär nästan 2 månader efter men blir det en sån födelsedag som det blev för mig detta året så blir det.. Minns den iaf i detalj <3

Har t o m kollat på idol ikväll, jag som aldrig kollar på tv, nu väntar jag bara på resultatet så nyheterna är på just nu.
Återkommer nog imorrn!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0