I can't hear nothing 'cause I got my head up in the clouds

Igår va det jobb o när jag kom hem vänta jag på att john skulle komma o senare kom även annette o tommy hit med vovvarna diva o aurora :) firade mig sisådär 2 månader efter. Efter maten o lite tjöt gick jag o john o la oss o kolla tv, postkodsmiljonären o körslaget dock somna jag under körslaget, okej typ när det börja (A) haha!
efter det blev det fika o sen film o soova, somnade till filmen ofc XD haha jag va trött!

Idag blev det jobb igen, inte lika mkt o göra men ganska mkt ändå. Vi kunde få våra raster idag iaf , det va skönt !
Efter jobbet skjutsa jag hem maddisch o sen blev det mat o mys med john, jag somna givetvis, men det är så det blir när jag har jobbat öppning. Hoppas på att lollich ska höra av sig strax o att det blir lite chill med henne en stund.

Bjuder på lite bilder från jobbet igår när jag o elin tog emot varor, vi fick oss några goa skratt iaf xD

//P´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0