Fråga stjärnorna om när

Det blev en mkt trevlig dag igår.
Åkte med lollich till jönköping o det blev lite inhandlat, ny klocka, platta så man kan ha datorn i knät, julklapp till mamsen, godis o en ny tröja :) me like!
På vägen hem blev det mullsjö o godisfabriken som ligger där, nästan 1 kg godis för min del (A)
Men tack för en grymt bra dag bästa lollich <3
När jag kom hem va jag inte hemma länge, åkte iväg o åt med camilla o sen till maddisch för marykay party, trevligt!
Vid 10 över 9 ungefär gav jag mig iväg mot tidaholm för att få träffa o sova hos min älskling, myysigt <3 som vanligt blev det lite film, som jag som vanligt somna ifrån xD haha skrällen.

Sorry jag är inte så bra på det där med kort heller.. men ska bli!

Ha det gött!
//P´

Kommentarer
Postat av: louise

tack själv göllet :) <3

2009-11-06 @ 11:33:59
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0