your smile is heavenly!

Idag har det varit en chilldag, började med matte c, gick ganska fort, ansträngde mig inte jättemkt, skräll?  Fick några uppgifter gjorda iaf!
Sen skjutsa jag hem lollich o mallan, o sen hem o sov en stund, upp o fixa mig o sen hämta emelie mig för vi skulle till proffice på jobbintervju, testa på. Lollich o amanda va oxå med ! :) Det gick galant, inget negativt om mitt cv heller, bara bra kommentarer (Y) woho! Jag måste va bra asså ;)
Vi hann med en sväng till A6 oxå, jag hämta min mobil som blivit klar o amanda köpte mat. En go dag, btw vi fick godis på proffice oxå som vi moffa i oss som galningar, eftersom vi va sjukt hungriga! hahaha!
När vi kom hem fixa jag potatisbullar o bacon, lingon till ofc, det lilla nån lämnat kvar i burken...
Jag o lollich har även hunnit med lite solning på meddo ikväll, det va gööött ! Nu ser jag inte henne på en hel vecka :( Får försöka klara mig ändå, även om det blir svårt.

skrev klar småföretagande B förut oxå, gött! en mindre inlämning, nu är det bara projektredovisning, som jag ska göra i skolan imorrn tänkte jag, historian, affärskommunikationsprov o kanske ett matteprov, om jag orkar bry mig att göra det lr om det kan göra nått bra med mitt betyg.

Student om typ 18dagar tror jag det är :O shiiiiiiiiiiiiit! o balen kommer bli great, åka mustang (min drömbil) o har en trevligt baldejt, nämligen matilda :) höhö blir nog bra bra bra.!

Nej va jag babblar på, hörs imorrn! puss på er!
har inga bilder att bjuda på idag, sry ska försöka bättra mig! ta mer bilder nu när jag har min mobil igen :)
// P´

okej, jag bjuder på en vacker bild av mig o bror som jag fixat, bara för att han kommer hem imorrn!

Kommentarer
Postat av: louise

när jag kommer hem så blir det party :D <3

2009-05-18 @ 23:46:13
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0