You'll receive what you give And this is like nothing I feel like shit But at least I feel something Is this all you meant to be?

Gårdagen bjöd på fest, o som vi festa. förfesten bestod av mig, camilla o emelie, men kul hade jag allt. Plantis sög balle men vi gjorde det bästa av situationen, o hoppas på bättre studentferre på tisdag! :)
Idag har jag mått som jag förtjänat iaf, haha det roliga va ändå att mamsen inte trodde jag va så packad som jag va när jag kom hem igår ;) jaja har ju hört förr att folk inte tror jag varit så full fast jag varit det..
Annars idag vakna jag av sms från daniel men somna om rätt snart o gick inte upp förrän vid 15.30
Sen bjöd dagen på jobb 17-21, men jag fick mig några goa skratt som vanligt på karros skift :)
Ikväll har jag varit en sväng med syrran o som vanligt trevligt med flera skratt :) hahah vissa spanar ju in min snygga syster oxå, förvånar mig inte.. snygghet går i  släkten ;D hhahahah !

Puss på't snart dags o sova imorrn är en ny dag!

//P´

Kommentarer
Postat av: Maddo

haha jättekul han va ju asgammal o såg ju helt skum o äcklig ut ;p du sa ju inget heller o jag som garva så jag luta mig framåt så han kunde se endel utan att jag visste, ne du måste verkligen varna mig nästa gång det är en sån som spanar... :p

2009-05-22 @ 00:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0