You don't know what you got till you're missing it a lot

Dagen har varit helt okej, började med skolan 1,5timme, började med vår uppgift vi har att göra en hemsida. Vid halv 11, var det dags att dra, jobbet börja 11 -16. Va en del att göra men det gick bra , tiden gick fort som satan idag!
Efter jobbet blev det hem o duscha sen iväg o lämna bilen till mami o efter det en promenix till syrran, man måste ju ta hand om sin syster när hon ligger ensam o är sjuk :) När jag somna i hennes soffa tyckte jag dock att det va dags att dra hemåt igen så ringde på min käre mor :) hihi lat som jag är. Nu blire snart lite affärskommunikation o snart soova, grymt trött!

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0