You came like a thief in the night and stole my heart

Gårdagen blev lyckad.
Började dagen med historia, inte mkt gjort där inte, sen drog jag o emelie o tjöta lite med lilian, alltid treeevligt!
Åkte därefter till Kathy som ska göra min balfrisyr, o känner på mig att det kommer bli kanonbra, hon är härlig!
Sen blev det mat o chilla o tjöta med emelie, det va ett tag sen men skönt att tjöta av sig igen :)
Sen tog jag, lollich, malin o malin en glass o chilla. Efter det blev det hem o chilla i solen o götta mig innan det skulle jobbas, david ringde så fick börja tidigare oxå, så blev ett arbetspass 16-00 :) money money :D
Efter jobbet drog jag , maddisch o charlie till plantis, mkt folk! men kul hade jag! (Y) Var hemma vid 3 tiden :)

Idag blev det jobb 12-18, mkt o göra o tiden gick segt, eftersom det va fint väder ute även idag, inte pepp på att jobba så vackra dagar, men det va ju dubbelt betalt! :D Fick med mig mat från syrran oxå, enchilladas! MUMMS! (Y) gött vare, tack syrran <3
Inte gjort mkt sen jag sluta jobba o hoppas mina brudar inte har nått att göra ikväll, annars kommer jag ha tråkigt.. haha

//P´
Gårdagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0