we're all in this together.

Min tisdag började med plugg, satte mig vid mammas o pappas dator idag faktiskt, men endast för att mitt powerpoint program inte går att öppna på min dator :(
Gjorde klart hemsidan iaf, sen fixa jag mig o gick till skolan, ja ni läste rätt, jag gick :) mamsen skulle ha bilen efter sin lunchrast, men det va gött o gå! Blir nog att gå lr cykla imorrn oxå, om det inte regnar.. ahah
Matte c asså, shiiit trökigt värre!
Fick iaf träffa bästa camilla ikväll, skönt o få tjöta av sig lite :) tack camilla <3
Imorrn blire iaf skolan igen, affärsengelska och redovisning av våra vackra hemsidor, rätt soft! :)
Efter skolan vet jag inte riktigt, om det är bra väder lägger jag mig nog ute lr går en sväng, blir jobb på kvällen iaf!
Sitter just nu iaf o lyssnar igenom studentdagens låtar, ja va ska man säga, vissa är ju helt klart bättre än andra! Inte långt kvar heller må jag säga!

//P ´

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv världens bästa Petra <3

2009-05-15 @ 11:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0