We are not even trying I let this light explode.

Häääärligt väder! :D
Sitter ute på altanen, tänkte skriva det sista jag har kvar i engelsk affärskommunikation.
Annars idag har det inte hänt mkt. Började dagen med matte c, behöver inte göra provet imorrn, kommer inte få bättre betyg ändå, så väldigt onödigt. Åkte hem o sov ett tag, hann med lite plugg inför engelska provet oxå, tillbaka till skolan o hade nästsista historia lektionen som bestod av att plugga engelska xD seriööööst!
Engelskan kändes inte så bra, men skrev på nästan allt ändå, så hoppas på godkänt! Efter skolan va jag med bertaa en stund :)
När jag kom hem bytte jag om o sen åkte jag o mamsen o inhandla massa LILA blommor :D Blir nog najs det med, min favooriit färg!

Nu ska jag skriva sista engelskan som sagt, cover letter.. inte allt för svårt, imorrn består dagen av körövning, hem o fixa sig inför kvällen, för det är studentferreee ! :)
Hare gööött!
 //P´
Några "underbara" bilder :

Kommentarer
Postat av: malin

jag gillar glajjorna :)

2009-05-25 @ 20:01:54
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0