I'm not an angel

Okej, riktigt dåligt uppdatering det senaste, men är det fint väder o har man annat o göra så blire så.
Fredagen blev mest chill så inget speciellt o säga om den, va jag minns. Bra väder iaf, häärligt!
Lördagen va det donkenfest, började med lekar o sen börja den riktiga festen. Blir alltid lyckad fest med det folket. Lite senare drog jag, maddisch, camilla till plantis där det blev ännu mer fest o träffa härliga kinnarpsfolket, alltid trevligt!
Kvällen bestod av mkt skratt, underbart sällskap, helt enkelt lyckad kväll! Efter plantis gick jag o maddisch med ulricha, therese, adam o åt pizza på eldorado, gött! Sen följde syrran mig hem, tihi <3
Blev inte mkt sömn i natt, varmt o tänkte mkt, jaja har varit ganska pigg på jobbet idag ändå, mkt o göra men det gillar vi, då går tiden fort oxå :)
Efter jobbet åkte jag , mamsen, papsen o maddisch till farmor <3 Blev fika o tjöt som vanligt, alltid lika bra o skönt att va hos farmor.
Efter Tidaholm kom sandra hit, blev pizza med mamsen o papsen, sen kom även lollich en sväng o så kolla vi lite campingar, men ska kolla upp det mer imorrn.
Jag o sandra åkte till donken en sväng o köpte en glass o satt ute o tjöta o ja en heldel skratt pga av folk o bilar blev det ;) haha du är bra gömman <3

Snart sovdags, imorrn ska jag upp o fixa mina naglar, äntligen! :D
Puss!
//P´

Dålig bild, men slingan syns lite iaf :)

Kommentarer
Postat av: camillis

fredagen var mys!

2009-05-31 @ 23:36:06
Postat av: Anonym

kunde ju sagt att ni skulle äta pizza igår ju :(

2009-06-01 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0