All I can do is be me, whoever that is

Ja, kvällen är över o snart läggdags för min del. Blir jobb 10-18 imorrn, bra att jag håller mig sysselsatt en ledig dag från skolan, annars hade inte mkt blivit gjort!
Kvällen bestod iaf av att jag va hos syrran en sväng, kolla nya tv'n o flytta hennes stereo o tv'n så den stog bättre, jag damma faktistk även av hennes hyllor - FRIVILLIGT! ;D det ni! ;D haha inget jag gör här hemma, men känner att jag ska börja bättra mig, nytt liv börjar... imorrn! :) kanske..
Efter maddisch tog jag mig iaf till fredrik o där blev det middag o film med johanna o nyman. Chillkväll måste jag säga, riktigt go mat, bra jobbat fredrik, mästerkocken! (Y)

Imorrn blire work 10-18, så återkommer nog efter jobbet, lär va för seg på morronen ;)

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0