Guess I let you get the best of me.

Gårdagen va rätt go, hade körövning, sen fixa jag inför kvällen som blev väldigt lyckad. Trots litet antal personer i plantis så hade jag o mina brudar en rolig kväll!
Idag blev det lite segt o gå upp dock, men man mådde som man förtjäna! I skolan blev det betygssnack med marta o sen fika o tjöt med ullis o lilian, gött! :)
Efter skolan åkte jag, lollich o emelie till jysk o kolla på en soffa emelie köpte :) najsnajs :)
Sen blev det hem lite snabbt o vidare till frisören, nöjd med resultatet oxå ! , dock får ni en efter bild nån annan gång, ser flötigt ut med all gegga hon hade i mitt hår xD haha!
Efter det hämta jag upp lollich o vi åkte till skövde efter ett försök till att kolla luften i däcken XD haha ja en del skratt även där men pappa får fixa det!
Hittade iaf en FM-sändare och ett par leggins i skövde, funderade på ett par andra leggins oxå, men får bli nästa månad tror jag. Nu ska jag chilla lite, imorrn är det historia som står på schemat, betygsnack o lämna in boken, efter skolan ska jag träffa ss, ska bli trevligt eftersom det va ett tag sen vi träffades o tjötade.

Pösss på er!

Bilder från igår :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0