All I want to do is be there For the things that you're going through

Blev inget städande förut, utan jag hämta upp lollich så drog vi till pa:s för att fixa bingolotter o godis för kvällen! Hämta min dator så vi kunde fixa lite musik till sandrisch o lollich som drar till mallorca på tisdag :( Sen blev det hämta sandrisch o fixa nått att äta o sen chella o fixa med musiken. Fick även träffa huuuur söta kattungar som helst hemma hos sandra, guuud så söta de är, lika söta som efter personerna vi har döpt de efter, nämligen mig o lollich ;D När klockan blev 7, bänka vi oss framför tv'n o glodde på bingolotto o ronja rövardotter i pausen ;D haha rumpnissarna asså XD " nu blev det kvällen" ," vrf gör hon på detta viset" haha sååå grymt söta ju! Blev en heldel skratt som vanligt under kvällen, o jag gillar't <3 Ännu en bra kväll!

Åkte till syrran efter jag skjutsat hem sandra o lollich, hämta mitt linne, låna ett linne av henne :) sen skjutsa hon mig hem, kul o se henne igen, hon har ju varit i danmark hos charlie.
Förresten för engångsskull va det en bra låt som vann ESC! Great, grattis Norge! :D

Snart dags att sova, huvet är konstigt! Men imorrn äre skolan, matte c börjar dagen sen blire en sväng till jkp för jobbintervju på prooffice, lr hur det stavas.. haha !
Efter det blire nog solning med lollich :) (Y)

//P´

Kommentarer
Postat av: louise

tack för ikväll :D

imorgon ska vi allt bli bruna ;)

2009-05-18 @ 00:59:27
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0