The hardest question to answer is why.

Blev en riktigt chill kväll, har varit skönt o bara va hemma o slöa FAKTISKT! (internt;))
Började iaf med tacos, grymt gött! Sen blev det "Så ska det låta" ofc! Efter det blev det kolla filmer, typ de som gick på tv, minns iaf ett namn o det va "Panic room" annars minns jag inte va de andra hette xD haha
Nu ligger jag lite halvt dö i sängen, måste sooova! Blev ju tidigt idag o jag är ju inte helt van vid att jobba varje dag heller som det blivit denna veckan. Imorrn ska jag iaf va med Sandraaa o på söndag blire jkp med Emelie, wiie :) Måste lämna in den satans telefonen, igen..
Dags att sova då kanske, natti!
//P´

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en lugn och skön kväll!! Snygg du va i balklänningen det kommer bli kanoners!!!! Kram

2009-05-09 @ 11:22:55
Postat av: malin

FAKTISKT :)

2009-05-09 @ 13:21:39
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din balklänning va jättefin o du såg jättebra ut i den kommer bli kanon :D puss syrran =)

2009-05-10 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0