tänk att något så enkelt som du bredvid mig kan göra mig så lugn

Nu ligger jag ute i solen, riktigt gött är det. Lite tidsfördriv, för 16.30 drar jag o mallan till skara o Kullenfestivalen :D
Jag va faktiskt duktig o gick upp idag , hämta mallan o lollich o körde de till tappers, sen tog jag upp andra mallan o vi drog till donken för en gryyymt go frukost som jag klara mig på ett bra tag. Frukosten bestod av bagel, hash brown och varm choklad, mumma! Sen drog vi till skolan o plugga lite, lr ja vi plugga fram tills klockan va halv 1, så vi va duktiga. Jag o kalleballe blev lite rastlösa o lollich haka oxå på, det fick bli stolsrace i korridoren , tur att vi går i f-huset så man kan hitta på lite bus när man har tråkigt.
Blev lite impad av brorsan idag faktiskt, han kom ihåg att jag har namnsdag :D hihi duktigt!

Efter allt plugg blev det iaf att åka till a-huset o ha lunch o även matte. Seg mattelektion idag!
Men om 1.5 timme drar vii :D (Y) Längtar så in i!

btw jag är på bra humör idag, tack vare vädret, att det är fredag o att jag har världens bästa vänner o familj <3
Pöss på er!
 //P´

Kommentarer
Postat av: malin

och vi har diiiig <3

2009-05-15 @ 15:29:09
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/
Postat av: Charlie/ Madde

SLUTA va donkenlover ;) snart bliru tjocker :p väntar du på ronald mcdonald din stalker ;p försöker du få han lägga märke till dig ;) puss o kram syns på stan

2009-05-15 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0