svennebanan!

Idag(igår) har jag o mamma storstädat mina rum, blev great! pappa hjälpte mig även att hänga upp mina tavlor o tavellister så det är riktigt najs!
Vid typ 7 lr nått kom sandraa hit, blev chill o tjöt, sen drog vi till donken o chilla o tjöta ännu mer, sen upp till lollich o hämta henne. Sen blev det en tur, åkte hit o blev ännu mer chill o tjöt o ofc skratt, ni är braaaaa <3
Blev en sväng till donken för glass, guuuud så gött.! Där träffa vi även på tjejerna sofia, fredrika, hanna o rebecka, kuuul :D blev en heldel skratt även där asså ;D Vidare mot statoil för inhandling av popcorn o cöööla ! :D MÖMMS!
Blev chill till fucking åmål o sen haha fan ännu mer tjööt o skratt :)
Sammanfattning av kvällen : Grymt bra kväll med 2 av de bästa <3

Pösss på er! //P´

Kommentarer
Postat av: louise

mycket snuskprat ;) haha! du är bra!

2009-05-10 @ 13:37:20
URL: http://louiseahlin.blogg.se/
Postat av: Sandra

ni är bra :D<3

2009-05-10 @ 13:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0