one and only

Vaknade för en stund sen.
Igår kväll blev det lollich o maliiin, chillade, tjötade, skrattade, avslutade kvällen med en promenix, följde lollich hem oxå, så vi fick oss en ordentlig promenix, vi gillar't! Satt ute o tjötade med mallan lite oxå, o gömman, du är bra, tack för att du finns <3
Daniel ringde oxå en stund, alltid trevligt. Va grymt trött så va väl inte alltför social, men kul att han ringde iaf, alltid roligt o prata med honom,. Somnade ganska fort efter att vi hade lagt på o jag hade stängt av datorn.
Idag blire iaf att jag måste ta mig ur sängen riktigt snart, för vi ska grilla med klassen halv 2 hos hanna! :) Ska bli mysigt o trevligt. Ikväll kanske det blir en sväng till tidaholm, men har inte bestämt mig än.
Återkommer nog senare!

//P´

Kommentarer
Postat av: malin

du är också rätt bra hörrö. tack för att DU finns <3

2009-05-02 @ 18:15:16
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0