jag har saknat ditt skratt jag har saknat ditt hår jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går

okej, det kanske inte hände mkt utöver det vanliga på jobbet idag men kul hade jag iaf :) gött folk, andreas, elin o david underhöll mig , lr ja vi underhöll nog varandra ganska bra. 
Blev väldigt chill efter klockan 10, fanns inte mkt att göra, det jag skulle ha klart innan jag sluta hade jag hunnit med redan innan klockan 10 så det va gööött den sista timmen! :) Annars vare väl lite körigt vissa stunder men det gick.
Dags att sova, ska sitta i möte från klockan 9 imorrn o så får jag se när det är slut. Åka till skövde med mamsen sen när jag o hon slutat iaf, hihi treeevligt! :) Kvällen kommer bjuda på avslutning med falan, kan ju bli örm.. ja det får jag se imorrn.. xD haha

pöss på er ! //P´

Kommentarer
Postat av: coach

Hahahahaha vad positiv och vilken bra inställning du verkar ha till avslutningen imorrn. Fy på dig! Det är ju årets händelse enligt vissa;)

Haha jag håller med dig, men säg inte det till nån, höhö



2009-05-06 @ 23:58:44
Postat av: DG

Hej Hur e det!

2009-05-07 @ 16:43:05
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0