jag har saknat ditt skratt jag har saknat ditt hår jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går

Fredag.. va händer..?
Jo idag ska jag hinna med att plugga det sista, ringa o beställa klippningstid, åka till jobbet o prata med chefen, va med johanna o alla vanliga saker som att äta o chilla.. Kanske en liten städning av rummet, det börjar bli stökigt.

Kikade in på nordeas sida oxå o kolla va jag ska få i lön på måndag, o jag säger bara shiiiiit vilken go lön, 9975 kr ;D den lär sitta finfint ! :D Men nu måste jag verkligen spara utav den lönen om sommarens planer ska hålla! :) hihi inget helt bestämt än men nånstan ska vi lollich ;)

joråå sååattdäää..

Lite bilder från onsdagens studentferre:
Även mina nya sunglasses ;D



//P´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0