I'm taking a moment just imaginin' that I'm dancin' with you

Ojojoj vilken oplanerad o spontan kväll det blev igår, o jag gillar't!
Började med att jag o johanna drog o träffa kinnarpsfölket o en sväng till tiahölm som verkligen inte va planerat för min del. Men blev trevligt, träffa camilla, krille, sandra, filip o min kära kusin :)
Vi drog tillbaka till fkp o sen blev det ännu en spontan grejj o det va plantis, gick in där, chilla tog en öl lr två o kvällen blev lyckad måste jag säga, tack för en riktigt bra kväll, tog en pizza på valentino med ida o ulle efter o va hemma runt 3- halv 4, men somna gjorde jag inte, prata med daniel i tele i en timme o seeen somna jag vid typ halv 5, lite lagom lång kväll. haha!

Idag blire iaf en sväng till syrran, kolla hennes nya tv o ikväll blire nog middag o film :) najsnajs!
Hare gött!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0