I'm taking a moment just imaginin' that I'm dancin' with you

Johanna kom hit igår, det blev grillning med mor,far o morbror :) en heldel tjöt hanns med oxå. Sen blev det lite kik på Eurovision, o  jag gillar inte ESC.. Men innan det va slut drog vi vidare o det blev en sväng till plantis o träffa lite folk, trevligt. Vi gick därifrån typ kvart över 1 lr nått iaf, så jag drog mig hemåt med gamla bettan o la mig i sängen o myste.

Idag blire iaf, städa det lilla som finns att städa på rummet, sen iväg o skaffa bingolott oxå ofc, för ikväll blire bingolotto med lollich o sandrisch :) me like!
Så jag återkommer senare med hur det gick o så :)
//P´

några bilder från fredagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0