I'm fighting all this power coming in my way Let it take me straight to you, I'll be running night and day I'll be with you soon Just me and you We'll be there soon So soon

Sitter o lyssnar på go musik, består av Lars Winnerbäck, Tokio Hotel, John Mayer, Bob Dylan, Thåström, Shinedown mfl.
Började dagen med att äta frukost o sen lägga in lite överföringar med mamsen, lönen kommer ju imorrn o kan inte bränna allt på en gång! Sen fixa jag mig o åkte till Isabella o hämta henne, sen blev det en sväng till Pa:s o all-video, för att inhandla glass, jordgubbar, hyra filmer. Dagen har sen bestått av att moffa i oss all glass, de första svenska jordgubbarna för iår, kolla film., lagom bra söndag, jag gillar inte söndagar för dagen efter söndag är det skola igen,. imorrn har vi prov dessutom, dock blir det nog lätt, det är engelsk affärskommunikation, vilket jag inte anser som jättesvårt.

Så jag har pluggat lite idag oxå faktiskt.
Annars då,. joo som vanligt blir det att man lägger sig o funderar över livet, kan det inte bara va lättare nån gång..
Studenten om 12dagar, närmar sig snabbt, ska bli gött, men va händer egentligen sen? Hur länge stannar man i denna lilla charmiga? staden fkp innan man får nog av allt folk som inte kan tala sanning lr som blir allmänt konstiga... Blir det 1 år lr blire 2 år , hur lång tid kommer det ta att komma härifrån, självklart vill jag ju inte lämna familjen, men denna stan trycker ner på en ibland asså, lr kanske inte staden utan konstiga människor..
Funderingarna går bort o fram i huvet medans livet bara rullar på.

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0