If you only knew, I'd sacrifice my beating heart Before I'd lose you.

Morgonen va seeeg, orkade knappt upp o ändå gick jag faktiskt o la mig tidigare igår, innan mamsen t o m , haha inte varje dag! Åkte iaf till skolan, hade engelsk affärskommunikation o drog sen ut till floby o tjöta lite om företagarprogrammet, det gick la bra men de verkade inte precis intresserade men ändå, vi va grymma på att prata! hahaha xD
Somna iaf en stund förut, vakna av en hemskt dröm o att det kändes som att nån höll fast mig :S inte kul!
Men iaf, chefen ringde nyss, ska jobba 17-23 ikväll o så ska jag få jobb till hösten, (Y) ska få så mkt han kan ge mig, får hoppas på att det blir 75 - 100 % :)
Inte på topp idag, men det samtalet förgyllde faktiskt dagen. Men ska väl snart ta tag i mitt liv igen nu, ringa mamsen o fråga om jag kan hämta bilen o så fixa matlåda till jobbet o lite så :)
Kanske återkommer efter jobbet om nått roligt utöver det vanliga har hänt, annars hörs vi imorrn!

//P´

suddig bild men dagens iaf :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0