I wish you were here with me tonight

Seeg morgon, va inte lätt att ta sig ur sängen imorse måste jag säga, vant mig vid lång sovmorgon, vilket inte heller är bra!
Vid kvart i 9 kom berta o hämta mig iaf o vi begav oss ut mot stenstorp, lite utanför, för en självsäkerdag. Alltså för att än en gång lära oss om rattfylla, m.m. Vi fick prova på en teknikbana, backa med sidospeglar ( vilket jag oftast redan gör men ), efter det fick vi köra olika hastigheter o panikbromsa, kul men samtidigt en övning extra läskig för mig, vilket jag inte vill uppleva igen, skaka i hela kroppen... :(
Efter dagen va slut , åkte jag o berta till skolan för att hämta lite böcker o sen skjutsa hon hem mig, jag somna som en stock när jag kom hem, sjuukt trött! Känner mig inte helt på topp nu heller, ont i huvet som satan, måste va efter smällen jag fick av den förbaskade bilen jag skulle sätta mig i idag.
Imorrn blire iaf skolan, ska va duktig o ta mig dit vid 9 tänkte jag, lr tidigare, får väl se! På kvällen ska jag iaf få träffa camilla igeen, wiie :)
Ne orkar inte skriva mer, som sagt, mår inte helt bra.
//P´

Kommentarer
Postat av: malin

<3

2009-05-11 @ 21:52:19
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0