I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize What I did to you was hurtful What I’m going through is hurtful

Okej, dålig uppdatering beror faktiskt på att jag inte hunnit.
Fredagen bestod av plugg, chill med familjen, promenad med maddisch o camilla, en bra fredag helt enkelt! Gjorde lite fler saker men orkar inte rabbla upp allt.
Lördagen har bestått av jobb 11.45-16, sen åkte jag med syrran till henne så hon fick duscha o så, efter det hem till oss o jag fick duscha. Blev fix av håret på syrran o så fixa jag mig eftersom jag skulle ut till berta o fira henne.
Kvällen hos berta bjöd på mkt skratt, grillning, tjöt, hoppning av studsmattan, GH, jaa en bra kväll helt enkelt! Tack!
Funderat lite på midsommar oxå, hoppas på en lyckad midsommar. Blir nog att jag ska försöka söka ledigt om det inte är försent..
Va lite fyllechaffis ikväll oxå för bror o hans kompisar, snäll som jag är ;)

Snart dags att sova, behöver lite sömn o hoppas på att inte bli väckt av sms lr nått tidigt, då blir jag inte glad.

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0