I Fell For You Like A Child Oh, But The Fire Went Wild

Vilken dag! vaknade vid 20 i 7 imorse o trodde jag hade försovit mig till jobbet, men nej! kollade klockan o somna om ;D haha Vi kvart över 8 gick jag upp o tog mig en frukost med mami o sen fixa mig o iväg till jobbet, har varit en rolig dag, vissa va ju mer oseriösa än andra idag ;D Vid halv 5 hade jag medarbetarsamtal o det gick great! Känns kanon med jobbet, nu är jag ledig lör o sön iaf, för jag har redan planer så inget mer jobb denna veckan!
Ikväll blire chill hemma med mamsen o syrran, va jag vet än så länge, blir tacos iaf ! :D mumms, va ett tag sen jag åt det.
Saknar sanna, men det är inte allt för långt kvar nu tills hon kommer till sverige igen iaf! :D wiiie !

Ne om man skulle ta o göra nått annat då kanske.. återkommer säkert senare lr imorrn! :)
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0