hon har blommor i sitt hår.

Som jag sa igår, seeegt imorse!
Blev lite sen så fick bli att ta bilen o jag hade faktiskt tänkt cykla! Väl på jobbet började det flummas ganska snart, alla va flumm imorse, men så det ska va. haha jag säger väl inte va vi mobbade lilla stackars sandra för imorse för o va snäll ;) Men shit, jag veka mig av skratt, haha sandra är nog den som lägger de mest knäppa o roliga kommentarerna på donken iaf ;) men jag gillar't!
Har haft en helt okej dag helt enkelt, roligt folk o jag o emma roade oss med combon det sista, så att säga.. haha jag skulle rengöra slangarna vid syrupen, mer än så behövs inte sägas ;D hahhaha kul hade vi iaf! :)
Efter jobbet blev det en sväng till syrran o hämta jordgubbar, sen hem o duscha o göra jordgubbssmulpajj, guuud så gott det blev, åkte med pajjen o vaniljsås till stackars lilla sjuka storasyster, vi slängde i oss hela den på 2 pers o sen blev det lite GH :D höhö bra med hennes nya tv, nu ser man ju lite bättre när man spelar iaf!
Imorrn blire skolan på morronen, börja med min uppgift, sen blire jobb 11-16 :) höhö pengar pengar!

Hare gött tills dess! Puss!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0