font ja en körv så höpper ja i älva!

Började med att va redig o va i skolan tidigt, nämligen halv 10, tidigt med tanke på att jag börja först 11.35 . Hade kör, sen tjöta jag lite med sven o berta efter o tog cykeln hem. Bror kom hem vid 2 tiden o sen kom farmor o kusin sebbe hit o hälsa på, treeevligt. Grattis sebbe oxå till körkortet! (Y) Blev tårta o kaffe till fika, självklart massa tjöt.
När farmor o sebbe hade åkt satte jag o bror oss vid tv'n o spela lite singstar, även GH :)
Nu gör jag alltså inte speciellt mkt, ska iväg om typ en timma med mallan & mallan o införskaffa morgondagens lunch, grillning står på schemat ute hos tilda! 

Fick sms från lollich o sandrisch förut oxå, de ligger o steker på stranden, guud så gött det vore! :)

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0