every night I miss you

Har inte hänt allt för mkt sen förut men, somnade en stund förut iaf, efter att jag ätit en uppfriskande ben & jerrys sorbet som mamsen va så snäll o köpte förut trots priset :) TACK! :) välbehövt helt klart!
Tvinga malin ;D hahah ja jag tvinga malin att gå ut en kvällspromme med mig, blev upp mot skolan o fortsatte mot rondellen ner mot stan o sen ströget hemåt. göött som vanligt! (Y)  Sitter här vid datorn, hör "musiken" från tv'n som mamsen o syrran ligger o kollar på, ja syrran är här btw, hon ska sova här för imorrn kl 7 sätter hon sig på tåget mot danmark o charlie. Gamla bettan blir min i helgen =) ska ta hand om henne vääl, som vanligt. jag o bettan är poolare! :D

Imorrn ska jag ta mig till skolan vid 9 tänkte jag för plugg av det sista, iaf i marknadsföringen o småföretagande B.
Sist men inte minst har jag ju matten imorrn igen, uuuusch..
Kvällen blire Kullenfestivalen med mallan, brabrabra! (Y) :)

//P´

bild på mig o mallan :

Kommentarer
Postat av: malin

du är bra :D

2009-05-15 @ 12:46:41
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0