Den vackraste stunden i livet var den när du kom

dagen började med betygsnack på historian, tog ca 10 min lr nått sen va det inget mer i skolan, tjöta lite med ss o sen drog jag vidare hemåt. Åkte till stan en sväng o träffa berta, sen hämta jag ss o fika o tjöta med henne! Kanondag! :)
Ikväll blire skövde o husaren, förblir nykter dock, ska va chaffis men man kan ha kul utan alkohol.
Men innan det ska jag slinga om min blondaslinga, efterbild får ni nog imorrn, men en efterbild på min nya frisys kan ni få nu !

Slänger in en dagens outfit oxå! :)
Puss! //P´


Kommentarer
Postat av: Madde

det ser kort ut lr kortare men du är lika snögg ändå =)

2009-05-29 @ 00:44:10
Postat av: Aa

2009-05-30 @ 15:24:51
Postat av: A.

väldigt vackert!

2009-05-30 @ 15:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0