dagny fem droppar till!

Började med att ta mig en dusch o sen blev det frukost med mamsen, möms kaffe på morgonen (Y) Får jag inte varje dag eftersom jag inte lärt mig att göra kaffe än.. Något jag måste lära mig snaaaart! Drog iaf mot vartofta vid 11 tiden för att hämta bästa berta o sen åkte vi vidare mot jönköping, blev tjöt o kik i affärer, en mkt bra dag, o grymt go mat! Blev en sväng in på IKEA oxå, ofc! hahahah sängavdelningen ;D hahaha ojojoj! Inget kul på köksavdelningen dock.. hmm tröökigt.. haha.
Hemfärden bjöd på felkörning, haha skräll att jag missar den avfarten, nej! Men bara vända o köra mot rätt håll igen. När jag väl kom till falköping igen blev det en sväng till willys för inhandlnig av matsäck till imorrn o även bingolotter till mig o sandraa :) Hemåt o chilla lite, byta om fixa naglarna med nya lila nagellacket, grymt äre! Kanske slänger upp en ful cambild längre ner där det knappt syns dock :(
Lite efter halv 7 kom lollich o sandra hit iaf, beställde pizza, volleyboll ofc! (gooooast) Så kvällen bjöd på pizza, cöla, popcorn o bingolotto! :D häärligt med två av de bästa! <3

Snart läggdags, imorrn blire självsäkerdag med berta :D naajs!
Eftermiddagen imorrn ska bestå av lite plugg, göra min hemsida o skriva om vrf jag valt vissa bilder o så, går nog ganska fort!
Hoppas på fint väder, så man kanske hinner en promenix! :)

Nattiiii! PÖSS //P´


Kommentarer
Postat av: Sandra

bingolotto 4-life ;) <3

2009-05-10 @ 22:33:26
Postat av: Mamma

Snygga naglar!

2009-05-11 @ 13:07:39
Postat av: louise

tack för igår göllet! :D

2009-05-11 @ 14:23:11
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0