All the words are going to bleed from me And I will think no more And the stains coming from my blood tell me go back home

Va sovmorgon idag, gött! men gick inte upp förrän 10 i 9 men jag fick allt vänta på malin ändå ;D va ute vid 09.08 o skulle ta ut cykeln o fick sms av malin : kommer närsomhelst.. jag tänkte okej då kommer hon cyklandes inom 1-2 min kanske, men nej 09.17 kom hon cyklandes, så det va bara trampa på till skolan ;D Det va affärskommunikation som stog på schemat, gjorde lite roliga tester o sen CV (curriculum vitae) det ni ;D jag har t o m lärt mig hur hela ordet stavas ;D moahhah!
Efter det va det redovisning av våra hemsidor, o jag måste säga att jag har nog aldrig varit med om nån mer oseriös redovisning XD hahaha men men vackra hemsidor hade vi gjort iaf! :D

Efter skolan cykla jag hem med the white stripes o sparzanza spelandes i öronen o gjorde mat när jag kom hem, gööött!
Snart ska jag iväg o handla åt mamsen sen blire jobb 16-00, najsnajs! :D

//P´

kanske slänger upp outfit bild sen, om jag hinner!

Kommentarer
Postat av: malin

haha ska inte skriva närsomhelst nästa gång ;)

2009-05-13 @ 14:20:56
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0