you make me smile, please stay for a while..

Gårdagen blev helt okej, skolan som gällde först som vanligt, efter det blev det modevisningsmöte, hade bara historia lektion på den dagen. Efter mötet åkte jag till gymmet för att träffa deas o som jag trodde vi skulle biffa i vanliga gymmet, nej! där trodde jag tydligen fel, han o malin hade bokat in mig på body pump xD haha shit! det va ju bara kämpa på kan jag lova! När jag kom hem från gymmet va det bara hoppa in i duschen o sen myskläder på, åkte o hämta johanna :) Vi fixa chips o dip, haha skrällen ;D blev filmmys, dip, chips o bedtime stories. Inte den bästa film jag sett men ganska bra ändå. Skjtusa hem johanna runt 12 nångång :) tack för ännu en bra kväll, kan ju inte ha tråkigt med johanna! :D
Idag blev det UF o kör i skolan, sen direkt o hämta deas o till gymmet. Biffade ganska bra idag trots träningsvärk från gårdagen. Efter gymmet blev det hem till deas o gjorde mat, mästerkockarna skulle jag vilja kalla oss faktiskt! Blev även chill o kolla på ballar av stål, vilket program asså xD
När jag kom hem va det bara byta om o åka till jobbet, o hade grymt kul även idag :) Mkt bra folk på donken <3 hur ska jag nånsin komma därifrån om alla de jobbar där :O Efter jobbet har det blivit chillidill :D
Imorrn blire skolan, 2 lektioner, tror jag skippar gymmet för en gångsskull imöra, men det blir ju jobb på kvällen så får ändå lite träning, iaf om man kör petra o emma style när man hämtar glass o shakemix XD haha utfall! ,JA TACK! ;)

Ne nu ska jag fixa nått att äta o kanske kika film lr family guy får se va det blir :) höhö
Stooort behov av massage oxå btw, ryggen dödar mig juu :O Plus att saknad finns av vissa personer :) PÖSS!
Btw mitt nya uttryck får jag ju inte glömma, kanoners bananer! :D
/// P´

Kommentarer
Postat av: malin

vart har chillaaaa folket tagit vägen? :D

2009-03-17 @ 22:57:22
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0