You make me breath, you make me feel, you make me high

Kvällen blev lyckad åkte till johanna, vi blev upphämtade av johannes, även mårten va med. De köpte godis o jag o johanna tjöta i bilen :) Sen åkte vi till basse där det blev tv-tittande o film :) myyyyys! :D En bra kväll!
Ryggen är ett rent helvete, fick en dörr i ryggen igår, inte kul! Skulle behöva mig en massage, så det får la bli nån dag ;)

Annars idag har jag o malin varit ute o delat ut reklamblad, grymt många har ej reklam :S usch inte tycka om! Vi va iaf helt slut efter att vi hade gått de 2 områden vi hade, stora va de men vi hade oxå ett högt tempo för att bli klara så fort som möjligt.

Imorrn blire skolan igen, får se om jag orkar ta mig upp så jag går på matten, behöver ju egentligen inte. Annars blire historia o möte :) engelskan har vi hemuppgift i, ganska najs dag måste jag säga. efter mötet blire nog gymmet med deas oxå, kanoners! :D

pöösss på er från en ovanligt glad petra, med en gryyyymt ond rygg dock..
///P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0