You don’t know what you got till you're missing it a lot

Har varit en händelserik dag, började med UF, lunch, kör o matte c i skolan. Efter skolan blev jag hämtad av mami, vi skjutsade hem emelie o farmor <3 farmor fyllde även 75 år idag! :D Grattis ! o Ilma fyllde 23 år idag! Grattis! :D
Åkte över berget hem, alltid kul att tjöta med mami <3 De skulle t ex ha ett snopptest på Rix fm men det missa jag tyvärr xD haha
Senare kom emelie hit o vi tjöta o chilla lite :) Åkte vidare mot stan för att släppa av mamma vid nordic club o sen mot ållerbergsgymnasiet för att träna kidsen. Efter kidsens träning blev det snabbt ner till nordic club, eftersom även jag skulle träna, blev core ikväll för min del. Riktigt gött att bara köra mage o rygg ibland :) men funderar på att dra till gymet även imorrn efter skolan, när mamma har slutat bär det troligtvis av mot jönköping o ikea, även hämta min mobiiil :) wiiiie :D hoppas den funkar denna gången, inte så troligt men man får hoppas!
Men åter till idag, efter core träningen kom johanna o hämta upp mig hemma, vi drog vidare mot skövde o kolla handboll, johanna kände en i motståndarlaget så :) kul match faktiskt, o jag gillar ju handboll riktigt mkt så kan va lite drf jag tyckte det va kul oxå:) Vi hade lika kul som vanligt under våra bilresor :) brabrabraaa är va johanna är! :D
Ne nu ska jag chilla lite o mamma jag ska smörja in min axel oxå ;)
Godnatt! // P´

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid kul att "tjöta" med dig också! Love you! Mami

2009-03-11 @ 13:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0