I'm forced to fake, a smile, a laugh

Kopierat från malin, har man tråkigt så har man..mmalinkarlgren.blogg.se

Pratar du fortfarande med personen du kysste sist: Ja, lätt. En alldeles för härlig människa för att inte prata med :)
Har du sett din bästa vän gråta: Japp
När var du lycklig senast: Hmm typ 1 vecka sen ca
Vad åt du senast: Kladdkaka, glass, kiwi :D
Har du fått någon komplimang idag: HAHA ofta jag ska minnas sånt :O
Har du varit med i en rättegång: Nej
Är du polare med grannarna: Japp, iaf bra med de rakt över :D Ulricha lix! :D
Vilka länder har du bott i:  Sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast: Det måste varit i lördags tror jag, om man ska åka i 15 min i sträck..
Var är dina syskon just nu: Johan är i sthlm :( o maddisch är hemma i sin lägenhet skulle jag tro.
Vad var den senaste drömmen som du minns: Tror det va att vi va i tidaholm o farfar levde igen.
Vem ringde dig senast: Mamsen <3
Vilken tid gick du upp imorse: typ 5 i 7, lite tidigare.
Vad ska du göra i helgen: Kanske ska på inflyttningsfest med johanna, annars äre inget planerat.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg: "Ja jag är sugen på det men är nog lite sent är jag rädd :S"
Vem är den senaste kändisen du tog på: Hmm, måste vara Dia Psalma <3
Vad finns i din bakficka: Inget,
Vad gjorde du klockan 2 inatt: Försökte sova
Vad är det första du gör på morgonen: Snoozar o seegt kliver upp ur sängen.
Vilken svordom använder du mest: Helvete tror jag, lr fan kanske.
Äger du en Ipod: Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 6.30 går första alarmet igång , har totalt 5 st ;D
Vilken var den senaste filmen du såg: Twilight, kollat ett antal ggr nu xD haha nästan varje dag ;D
När var senast någon stötte på dig: örm kanske när jag o johanna va i skövde ;D tihi
Hur många syskon har du: 2, maddisch o johan
Vilken film kan du alla replikerna till:
Raise your voice kan jag de flesta.
Äger du några band-t-shirts:Dia Psalma, Hardcore superstar :D önskar jag ägde the haunted, in flames oxå :/
När flög du senast: 2008, när jag åkte på en oförglömlig resa till italien :)
Har du gråtit offentligt: Hmm tror det, händer inte ofta eftersom jag inte gillar att gråta inför folk.
Favoritegenskap hos motsatta könet: Leende, ögon o ofc charmen vissa har ;D
Äter du frukost dagligen: Nej, men ska försöka få in en rutin så jag gör det! Måste bli duktig!
Hur gammal blir du din nästa födelsedag: 19  
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det:Ja helt klart! Har man sagt det får man fasen ta o göra't oxå!
Vem är viktigast för dig: Min familj, vänner o släkt!
Bästa film: Twilight, men det finns ett antal till :P
Kommer du ihåg din första kärlek: HAHA japp 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det är klart, om man bara vill så kan man, så är det med det mesta..
Är du kittlig: jao, dessvärree.
Hur är din drömtjej/kille: Snäll, charmig ofc, rolig (får mig att skratta), ärlig 
Gillar du att sjunga: jajemän har alltid gjort kommer alltid göra :)
Har du en besatthet
: Malin har fått mig att alltid ha jämt nr på volymen i bilen, att gå till gymmet, typ tränaaaa :D
Vem vet mest om dig: Johanna tror jag.
Har du körkort: Hajjemän! :)
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är petra.. typ
Ögonfärg: Grön
Senast kramat: Hmm.. maddisch kanske? hon brukar få turen att bli kramad av mig ^^
När grät du senast: typ kanske igår. jobbigt just nu..
Jag tränar: gymmet, badminton
Hur många kuddar sover du med: har 6st i sängen men sover på 1 :) haha jag vet de tar bara plats, men det är myysigt ^^
Morgon- eller nattmänniska: skulle inte vilja säga att jag är nått, är trött jämt. men natt kanske :D 
Bästa låt: FM static - Tonight (just nu iaf ;))
Dricker helst:
Ramlösa lr nått sånt :)
Vad ska du göra efter det här: hämta mig mer kladdkaka, glass o kiwi skulle jag tro :D haha



Dagen har varit seg måste jag säga.. Va iaf på gymmet med andreas idag, men vi va väldigt lata, iofs träna jag bra men jätteseg i kroppen.. Efter skolan har det mest blivit chill o sovit, har ont i rygg o munnen :/
Imorrn äre nya tag, hare braa!
/ P ´


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, gött petra :D

2009-03-09 @ 23:17:33
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0