there is no use in right or wrong when a heart must go where it belongs.

Började dagen med ett matteprov, som jag öva på hela kvällen igår, förutom när jag o syrran va på coreträningen.

Det kändes som att det gick dåligt igen,, matte c är inte min grejj o det värsta är att jag måste verkligen klara kursen..

Blir mkt just nu o jag orkar inte allt, så drf kan det hända att mina uppdateringar i bloggen blir lidande av det. Idag är det plugg inför historiaprov, men känns som att jag kan lite av det redan.
Men idag hade vi iaf bara matteprov, håltimma, marknadsföring som inte blev av eftersom typ bara halva klassen va på lektionen så vi chilla fram till modevisningsmötet vid 1, blev ett långt men ett bra möte med många beslut! bra bra! :D Känner att jag måste ha godis för o klara denna kvällen, så ska nog iväg o skaffa det snart :)
Nu ska jag plugga o så iaf, försöka ta mig samman, så får jag se när jag bloggar nästa gång.

// P.Holmbäck


Kommentarer
Postat av: Madde

finns alltid här för dig bara komma :) o strunta i provet nu det viktiga är att du gjorde ditt bästa :) du får komma när du vill om du vill prata lr slå på mig om det hjälper som lilla mmamma brukar säga :) LOVE YOU sis =) <3

2009-03-04 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0