Keep losing track from wrong and right

Helgen har minst sagt varit fullt upp, kan man säga :)
Lördagen blev att jag åkte till stadsteatern o va med lite på genrepet, efter det åkte jag hem o duschat o fixa mig lite o sen iväg för att träffa johanna o co, blev en sväng till kalle först o chilla o allmänt tjöta o hade trevligt. Senare blev det att bege sig till bowlinghallen för att kolla på fotbollen, men det va en trökig match måste jag säga, hände ju ingenting.. Men det va en trevlig kväll ändå. Söndagen blev att gå upp tidigt, mådde inte bra då heller men det va bara att ta ipren o sen bege sig till stadsteatern för att fixa inför modevisningen. Måste säga att Tony Irving är en helgo kille asså, hur lätt som helst att tjöta med honom o inte sån kändis jag trodde han skulle va, han erbjöd sig t o m att städa efter att allt va över. Men dagen va rolig iaf, jag va bakom o såg till att få ut alla modeller i rätt tid tillsammans med lollich, ullis, elin o lire. Det gick kanonbra! En lyckad modevisning o en grymt bra konferencier :) Ett bra resultat efter mkt jobb.
Somnade tidigt igår o vakna imorse av att mamma kom in o trodde att jag varit vaken hela natten eftersom jag somnat med datorn på xD ahah
Men mår inte bra idag heller så fick skippa skolan, hoppas på att jag blir bättre snart, lov nästa vecka o då vill man ju inte va sjuk direkt.. Har precis kollat en film, inte jättebra men.. den fick duga en dag som denna. Nu ska jag fixa nått att äta o sen chilla ännu mer o hoppas på att bli bättre..
/// P´

En del av modevisningsgruppen o Tony Irving :)

Kommentarer
Postat av: malin

krya pårej göllet!

2009-03-30 @ 15:17:25
URL: http://mmalindahlberg.blogg.se/
Postat av: malin

håller med malin! :)

2009-03-30 @ 19:24:19
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0