I've been through hell now show me heaven.

I fredags blev det gym efter skolan med deas, gryymt göött är det att jag äntligen har kommit igång med träning igen. Blev mkt biceps o mage, men gött ! :D På kvällen va jag med johanna o flöta rejäääält, men det är så det ska va! :) Igår blev det jobb 12-16, kul folk som jobba o jag har inte haft så kul på jobbet på ett bra tag, tack! :D Vi sålde grymt mkt oxå, men tiden rulla på ganska fort : ) Efter jobbet fixa jag o så hämta syrran, sen gick vi över till ulricha, jag va inte där länge eftersom jag o johanna skulle på bio, det blev slumdog millionaire, bra men lite seg vissa tillfällen. Efter bion blev det chill med johanna o sen skjutsa hem deas, ida o maddisch o sist johanna, sen tog jag upp malin på vägen oxå eftersom jag ändå åkte förbi henne. Somna ganska gött när jag väl kom hem. Idag har jag inte gjort mkt, va iväg en sväng förut när madde skulle skriva i när hon ville ha semester, ska snart iväg igen o äta lasagne hos maddisch, sen kanske det blir att kolla volleyboll. Ikväll blire även solning med sandra, ska bli grymt gött o sola igen.

Behöver komma bort från den här stan, tänka, leva, ha kul.
Alldeles för mkt skitsnack i denna stan.


Saknaden är stor, hoppas vi träffas snart.

/P´

Kommentarer
Postat av: malin

jag håller med dig petrisch. tack för skjutsen också hörrö :D

2009-03-08 @ 16:00:54
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0