It doesn't matter what people say Be true to yourself and follow your heart.

I miss you quite terribly..


Idag har det inte hänt mkt kan jag lova, bara legat hemma o varit sjuk. Skittråkigt men kanske ändå tur att jag va sjuk innan helgen o förhoppningsvis är frisk nu i helgen. Kollat film hela dagen typ. Men det började faktiskt med att bästa johanna hade köpt baguetter o muffins o kom hit o åt frukost :) tack! :D En mkt god och trevligt frulle skadar aldrig.
Sen blev det chill o tjöt tills johanna skulle iväg på sin praktik vid 12, jag somna till changeling lr va den heter, inte den bästa filmen jag sett kan jag lova.. Däremot kollade jag precis klart på en gryyyymt bra film, nämligen transporter 3, jag måste säga att alla 3 transporter filmerna är grymt bra!  Nu blir det alldeles strax soova (igen). En ny dag imorrn, kort o bra :) Börjar med kort lektion historia o sen UF till 11.10, efter det äre bara modevisningsmöte 12.10 i stadsteatern sen är den dagen över o det är HELG! :D dock får ju inte jag åka med upp till min bror eftersom jag har UF-mässa :( men men får väl vänta till påsk :/ GRATTIS till min bror iaf, som fyllde hela 23 år idag! :) Han börjar bli gammal ;D haha

Sovdags! Pöss !

///P´


I fell too far, was in way too deep.
Guess I let you get the best of me.
 I'm better off without you, I got over you..

Kommentarer
Postat av: malin

iih, snygg bild hörrö

2009-03-20 @ 16:17:06
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0