In this world of troubles my music pulls me through

Har varit en lång men samtidigt rolig dag eftersom jag gjort en av mina favoritsysslor hela dagen, nämligen sjunga :)
Har haft 2st skolkonserter o en offentlig konsert nu på kvällen, shit vilken känsla man har varje gång. Grym känsla är det o stående applåder i slutet, kan knappt bli bättre. Alla bekymmer o problem bara försvinner ur tankarna när man står där på scenen o sjunger o gör det inför folk som faktiskt valt att vara där o lyssna på oss. Allt det arbete vi lagt ner för att få det o funka o alla de timmar vi har övat har helt klart varit värt det !
Än är det inte slut, har 3 st skolkonserter imorrn för högstadiet oxå, får se hur det går. Brukar ju va så att de sitter o pratar med varandra ist för att lyssna, men man vet aldrig förrän det gäller.

Hann även med en sväng på stan förut under lunchen, hade tänkt köpa den jackan jag hade sett på vero moda, men nej då är den slut självklart :( Jag som typ aldrig riktigt gillar jackor men äntligen hittat en jag faktiskt verkligen verkligen vill ha, ja då tar den slut :( körv på't!

Imorrn blire iaf konsert, fixa korreografi till modevisningen o sen skövde med maddisch o emelie :)
Hanna vill att jag ska med till skövde senare på kvällen oxå o festa, men vi får se hur det blir med den saken :)

// P´


dagens outfit skulle vara svart, fin klädsel så det fick bli syrrans kjol från H&M, svart tisha från vero moda o leggins från gina tricot :) Skor fick självklart bli converse :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska bli kul imorn :) o det är jag som har världens snyggaste syrra :D pöss

2009-03-26 @ 00:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0