I'm running and I'm quite sure where to go

Även denna dagen stannade jag hemma för att försöka bli frisk o jag mår betydligt mkt bättre nu. Ont i halsen o hostar mest nu bara, annars är det mesta bra. Kanonkul att alla sms trakasserar mig en dag när jag är sjuk o vill sova xD haha fick ovanligt många sms i morse. men men sånt man får leva med. Började dagen med att kolla film, det blev stomp the yard o sen ett försök till att sova mellan alla sms. Senare kom syrran hit med godis, cola o film, det blev den nyaste bond filmen. Efter det fixa hon även lite mat till mig o sen åkte jag o simone med johanna till Längjum lr va det hette, skulle kolla på löshår till johannas baluppsättning, men det visar sig att stället är helmysko o verkligen inte öppet så det blev bara en allmän roadtrip. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mkt mer än chillat, ätit (eftersom jag knappt kunnat äta för att jag mått dåligt de senaste dagarna) o kollat på 2 fast 2 furious. Nu blire nog snart sova skulle jag tro, skola o jobb imorrn. Ska baka en kladdkaka innan jobbet oxå som jag ska ha med att bjuda på, snäll som jag är ;)

//P´
Ryd finns tydligen på fler ställen än i skövde ;D eftersom....

det pekade ditåt.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0