I wish you were here tonight

Har nyligen kommit hem från ännu en bra kväll, tack vare världens bästa johanna :)
Började med att johanna hämta upp mig förut, åkte till henne, tjöta lite med hennes föräldrar o deras kompisar o johanna bytte om o lite så :)
När hon va klar åkte vi vidare mot en fest, för att johanna skulle träffa en person, vi hade även tänkt försöka dra med de till skövde. Vid 20 i 12 lr nått sånt drog vi oss från festen o skulle till skövde, vi kom ut på skövde vägen o bara: neee. vi skiter i't lr .. aa vi stannar i fkp. så vi åkte tillbaka in i lilla fkp o åkte runt lite. Hamna till slut på terran, typ inget folk, plus att vi var helt nyktra hela kvällen! Inne på terran träffa man t ex martin, tjöta en stund med honom, annars va det itne direkt folk jag kände, lr jag kände ju igen folk eftersom min brors kompisar va där men, ingen jag pratar med. Men jag hade ju johanna :D
Efter att vi kom ut stog vi o tjöta, lr vi lyssna mest på va pålsson (lr hur han stavas) tjöta om xD hahah shit, han är knäpp om nån :P
Fick skjuts hem av johanna o nu ska jag alldeles strax sooova, senare idag kommer malin o vi ska dela ut reklamblad, sen ska jag förhoppningsvis va med ..  ne natti nattiii!
/// P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0