I think of you every night and day You took my heart and you took my pride away...

Dagen har varit helt okej, började med historia o sen UF - gjorde klart loggan i montern, nu ska bara affärsidén på plats oxå :) Sist men inte minst var det matte c som gällde, sista inför uppehållet. Men det blir 1 matte lektion i veckan ändå, för att kunna göra om lite prov. Men det känns som en lättnad ändå faktiskt. Efter skolan va jag en stund med emelie, sen åkte jag iväg o kolla volleyboll, de jag hejja på vann sin match! :) Efter volleybollen åkte jag hem en sväng o fixa lite o sen när emelie o simon kom åkte vi iväg till skövde för o träffa sofia, kim, johannes o daniel :) treeevligt! :) Alltid kul med de människorna ! Längtar tills de förhoppningsvis blir inflyttningsfest i sofia o kims nya lägenhet ;) men det räknar vi med ;D haha !
Nu ligger jag mest o slöar o tänker igenom lite olika beslut som måste göras..
Pöss på er!
Btw jag längtar till påsk, då kommer både charlie o min bror hem :D wiiiie ! :D
/// P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0