I remember the times we spent together

Dagen har gått hyffsat fort faktiskt, va hos syrran förut o åt lasagne o chilla ofc :) Sen åkte jag hem o sandrisch kom hit, blev lite chill o sen vidare till meddo, men upptaget där som vanligt, så vi drog till pa:s o inhandla lite o mummsa på under tiden vi vänta :) Riktigt gött va det att sola måste jag säga! Efter solningen hämta vi upp maddisch på vägen så hon kunde ta mammas bil sen igen, blev ännu mer chill o tjöt med sandrisch. När hon hade åkt chilla jag lite mer o det är ungefär det jag har gjort idag, haha skräll ;D !
Blir iaf gymet imorrn med andreas på min håltimma! :D ska bli gött! På tisdag blir det core på kvällen, sen får jag se om jag går en sväng inne på gymet efter oxå, men det får jag se då :) Jag gillar verkligen att träna, så himla gött att få röra på sig o bara biffa lite o sen ha den där känslan att fy fasen va bra jag har varit o verkligen orkat träna..
Fick även en länk av daniel förut till ett program som går på svt, riktigt bra va det, man tänker verkligen efter när man kollar på såna program. för er som oxå vill ägna ungefär 23 minuter åt att få er en tankeställare så länkar jag till det här :

http://svtplay.se/v/1451172/musikmixen/del_4_av_7

Ne dags att sova då kanske, så jag orkar morgondagen! :)
Ha det bra!
Tack för att du är du, du får mig fortfarande att le o du kommer alltid betyda extra.

/ P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0