I realize that I can't get enough of you

Dagen har varit ganska lång, började med affärskommunikation o sen hade vi UF ist för marknadsföring, fixade lite med visitkort o så :) Efter skolan va tanken att jag skulle till gymet när jag hade varit hemma o ätit, men mådde konstigt så skippade det. Kollade på family guy o sov en stund ist. När mamma kom hem åkte vi till jkp o kolla lite på ikea o inhandla lite till hallen. Gick även till 3 för att hämta min mobil, o jag fick en helt ny ist :D wiiie likadan som förra dock men ändå! :D
så nu hoppas jag på att den funkar till 19 maj lr nått sånt nästa år, då får jag nog nämligen nått nytt erbjudande från 3 om att byta telefon :) höhö

Imorrn blire högskoledag på lärcenter o även praktik. Efter skolan ska jag till gymet om jag orkar o mår bättre.. På kvällen blire jobb igen :)
Fredagen lutar mot att det blir en sväng till skövde o träffa lite folk från degerfors o karlskoga :D ska bli kuul o träffa folket igen, helsköna människor det där. Annars i helgen blire nog som jag tror jag sagt tidigare, inflyttningsfest hos nån johanna känner, annars blire nog mest chill :) kanske åka o kolla badminton i mariestad, vi får se :)

// P´

Kommentarer
Postat av: malin

gött att du fick en ny mobil! :D

2009-03-12 @ 15:43:43
URL: http://mmalindahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0