I only wanted to get you close to me To feel the love inside of me

My dying bride - the deepest of all hearts

I only wanted to get you close to me
To feel the love inside of me

You turned away from me
You looked the other way
You didn't see my tears for you
I only wanted to take you in my arms,
And lay you down here with me

You tried to turn and flee from my side
You tore out the heart of me
If only you had stayed.
What may have been?
We could have been beautiful

Could have walked the earth, flown into the skies,
Swam the deepest of the seas
But you couldn't see anything in me
You strayed too far from my path
Maybe now you'll see everything in me
I'm sorry it had to be this way

grymt bra låt, tack frida för alla musik tips igår! :D

Dagen har varit helt okej, började på lärcenter, där jag hitta ett program på växjö universitet som intresserade mig mer än civilekonom faktiskt :) Marknadsföringsprogrammet! :D Så lutar mot att jag kanske inte alls flyttar uppåt utan neråt. Men det återstår att se! :) Efter lärcenter cykla jag till skolan för lunch o jag o malin satte även upp affischer om modevisningen i skolan. Gick ner till stan med malin, hon skulle på praktik o jag drog till gymmet o träffa andreas där :) treevligt. Efter gymmet gick/cykla jag hem, tjöta med johanna i tele i typ 1 timme xD hahha vilka evilplaner vi kom på xD ahaha de stannar mellan oss ;D kommer nog inte genomföras heller så xD hahahaha bäst så tror jag !
Vilade en liten stund o åkte sen till jobbet, o vilken surprise jag fick när jag märkte att camilla jobba :D Blev en riktigt kul kväll på jobbet även denna dag! :D När jag kom hem va syrran här, blev tjöt som vanligt :)

Nu ska jag sova alldeles strax, imorrn äre skola igen o på kvällen blire skövde o träffa härliga fölket igen! :D treeeeevligt!
/// P´

saknar Gotland <3

Kommentarer
Postat av: malin

varu starkare än biffarna lr? ;)

2009-03-13 @ 10:26:04
URL: http://mmalindahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0