I close my eyes and the flashback starts

Helgen blev roligare än jag trodde faktiskt, söndagen blev bra även om jag inte hade fått mig mkt sömn, vi sålde bra iaf o kul va det faktiskt! Synd att man bara har UF-mässa en gång :/ En bra upplevelse iaf även om det va bökigt med monterbygget så hade vi kul o gjorde det bästa av mässan! :) O de flesta störde sig nog på Amalia, hon va ju galen xD lr kanske bara allmänt stressad?! haha men ändå chilla föfaen!
När vi skulle lasta av montrarna o bära in de i skolan på söndagkvällen va alla trötta o slitna och jag kan lova er att det märktes XD haha de flesta hade nog nått ryck o va allmänt knäppa o flummiga, men jag gillar't o jag gillar spft06 <3

Måndagen blev skolan o sen även körövning i 4timmar, idag blev det skolan i ca 1timme som bestod av städning av verkstaden. Efter det åkte jag till syrran, va tvungen o hämta en kjol som jag ska ha imorrn på alla våra konserter :)
Den offentliga konserten är slutsåld! :D kanon! Kommer bli hur bra som helst, sjukt go känsla har man oxå när man står där o sjunger o sen får applåder :)

Nu ska jag sova snart så jag orkar morgondagen :) Ha det bra!

//P´
Bilder från UF-mässan m.m.
 


outfit på Uf-mässan:

tisha: vero moda
jeans: lager 157 (fornarina)
skor: converse, OFC! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0