I alla drömmar var du endå nära, så underbart nära

Vilken dag! shit!
Började med 3 st skolkonserter för högstadiet, o sorgligt var det faktiskt! Vår allra sista konsert med kören :( Man kommer aldrig få känna den där härliga känslan av att få stå inför en publik o sjunga o bara kunna släppa allt.. Visst får vi sjunga på studenten men verkligen inte samma känsla. Det kom faktiskt en o annan tår idag på scenen, shit sjukt tråkigt att tiden gått så fort när det gäller kören o våra uppvisningar. Man önskar man får vara med varje år fram tills man dör om man en gång stått på den scenen o varit med om den känslan vill man bara tillbaka o känna den igen.
Det är en av de sakerna jag kommer sakna mest med gymnasiet, alla grymt roliga stunder man haft med kören, den grymma stämning som är innan o under en konsert o sen när alla bara uppskattar oss med en stående applåd, hur härligt som helst, jag rös varje konsert. TACK alla ni som kollat o tack till alla som gjort konserten möjlig o alttjejer som gav mig extra mkt skratt när vi fick sitta på scen, tacktacktack! :)

Men allt måste ju ta slut oxå,,.. :( Efter kören skjutsa jag matilda till a-huset o sen släppte av hanna, jag o emelie åkte vidare till emilia för att hämta pengar o tjöta lite om tränarmötet o så :) Hem o fixa mat o sen iväg mot skövde med emelie o syrran, ni är bra bra bra ! <3 Blev inhandlat ett par lila jeansleggins, kommer imorrn på dagens outfit skulle jag tro :) o ett par svarta chinos, alltid en början, jag vill ju ha ett par lila o ett par beiga oxå :) men i framtiden det ! :D

Btw, jag hann inhandla min jacka jag ville ha oxå! :D De hade fått in den till vero moda igen! :D iiih så glad jag blev! Fixade det på lunchen idag, gryyyymt nöjd!

Har chillat sen jag kom hem, o ska sova alldeles strax så jag orkar morgondagen! :)
///P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0