for one moment i believed..

Dagen har bestått av att fixa inför modevisningen, blev ett antal timmar i stadsteatern o mkt ändrande, men det blir nog bra resultat av allt jobb :) När alla gick på lunch stanna jag o lollich med Diggi- grabbarna o tjöta o fixa lite, innan vi oxå drog på lunch. Blev lunch hemma hos malin :) Potatisbullar o bacon, mumma!
Efter allt byggande skulle jag skjutsa hem malin o lollich, haha rolig bilresa! Åkte till emilia med hennes biljetter oxå, o skjutsa hem malin :) Sen dess har jag mest slöat, kolla lite på film förut. Helt slut o imorrn äre dags för högskoleprovet, inte taggad.. usch!
Har extremt trökigt just nu, får la se va jag ska hitta på..
// P´

lite av dagens bilder :)
hade mina nya lila jeansleggins, najsigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0